Субота, 2024-05-11, 5:48 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Наша школа | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Методична рада школи [1]
Наш колектив [0]
Візитна інформація про керівництво, педагогів та фахівців
Сторінки історії [0]
Із історії школи, про педагогів в минулому, випускників - все, що розкриває життя закладу в історичному аспекті
план роботи школи [9]
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Лавківська школа І-ІІ ступенів
    Головна » 2015 » Листопад » 4 » Перспективний план 3
    4:58 PM
    Перспективний план 3

    3.1.Програма заходів поетапного входження в єдину виховну систему школи.

     

    № п/п

    Зміст роботи

    Термін виконання

    Відповідальні

    1.

    Усвідомлення школярем себе , як частини шкільної родини:

    • Подолати пасивність учнів.
    • Виховувати активну життєву позицію, бережливе ставлення до школи, повагу до « шкільної родини».

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    2.

    Організувати структуру самоврядування школярів : 5-9 ті класи,  « шкільний парламент ».

    Щорічно,

    квітень - травень

    ЗДНВР,

     педагог - організатор

    3.

    Розроблення програми:

    • Трудових акцій спрямованих на благоустрій;
    • Створення затишку в школі й на пришкільній території.
    • Розробити цикл бесід для годин спілкування « Це – моя школа ».

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    4.

    Включення батьків у виховну систему школи:

    • Зробити батьків активними учасниками шкільного життя дітей.
    • Сформувати в них потребу в самовдосконаленні, прагнення до співтворчості з дітьми й педагогічним колективом.

    2015/2016

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    5.

    Розробити програму батьківських лекторіїв.

    2015/2016

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    6.

    Створити батьківський клуб.

    2015/2016

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    7.

    Оптимізувати структуру батьківських ( класних) комітетів та ради школи.

    2015/2016

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    8.

    Відновити програму факультативного курсу «Психологія сімейного життя ».

    2016/2017

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    9.

    Створити програму й налагодити роботу батьківського оргкомітету « Цікаве поруч » ( профорієнтаційний напрям).

    2015/2016

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    10.

    Виховувати в учнів потребу в самовдосконаленні « Я – особистість ».

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    11.

    Сприяти удосконаленню учнями себе суб’єктами власної життєдіяльності, стратегами власної долі.

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    12.

    Розробити діагностичну програму « Пізнай себе », що ґрунтується на поетапному формуванні особистості.

    2016/2017

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    13.

    Опанувати методику проведення тренінгових занять, рольових і ділових ігор.

    2016/2017

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

     

     

    3.2.Національно – громадянське виховання.

     

     п/ п

    Зміст роботи

    Термін виконання

    Відповідальні

    1.

    Формування громадянської свідомості, патріотизму, поваги до національних надбань: мови, культури, традицій.

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    2.

    Бесіда : «Чому слово « Батьківщина » пишеться з великої букви?»

    Щорічно

    Класоводи 1-2- класів

    3.

    Бесіда : «Державна мова України – українська ».

    Щорічно

    Класовод 3-го-класу

    4.

    Бесіда : « Мої права ( концепція про права дитини)».

    Щорічно

    Класовод 4-го-класу

    5.

    Бесіда : « З чого починається Батьківщина ».

    Щорічно

    Класний керівник 5- кл.

    6.

    Бесіда : « Мій край - моя історія жива ( розмаїття й колорит української культури )».

    Щорічно

    Класний керівник 6- кл.

    7.

    Бесіда : « « Сонцестояння »- річне коло українських обрядів ».

    Щорічно

    Класний керівник 7- кл.

    8.

    Бесіда : « Думи мої, думи мої …( життя і творчість кобзарів)».

    Щорічно

    Класний керівник 8- кл.

    9.

    Бесіда : « Син батьківщини й громадянин - це одне поняття?».

    Щорічно

    Класний керівник 9- кл.

    10.

    Бесіда : «Майбутнє народжується сьогодні ».

    Щорічно

    Педагог-організатор

    11.

    Бесіда : «Громадянин починається в родині ».

    Щорічно

    Педагог-організатор.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    3.3. Ціннісне ставлення до особистості та суспільства  і держави (патріотичне, громадянське , правове виховання).

     

     п/ п

    Зміст роботи

    Термін виконання

    Відповідальні

    1.

    Виховання свідомої дисципліни.

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    2.

    Виховання почуття відповідальності за свої вчинки.

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    3.

    Оволодіння базовими знаннями правової культури.

    Постійно

    Директор, ЗДНВР,

    класні керівники

    4.

    Бесіда : « Ми тепер учні ( правила для учнів)».

    Щорічно

    Класоводи 1-2- класів

    5.

    Бесіда : « Що таке обов’язки і права? ».

    Щорічно

    Класовод 3-класу

    6.

    Бесіда : « Яку людину можна вважати вихованою?».

    Щорічно

    Класовод 4-класу

    7.

    Бесіда : «Чи можуть бути права без обов’язків ?».

    Щорічно

    Класний керівник 5- кл.

    8.

    Бесіда : « Совість – ворог свободи моєї особистості ?».

    Щорічно

    Класний керівник 6- кл.

    9.

    Бесіда : « Що таке правопорушення та їх види ».

    Щорічно

    Класний керівник 7- кл.

    10.

    Бесіда : « Енциклопедія правознавця : поняття «моральність», «аморальний вчинок»».

    Щорічно

    Класний керівник 8- кл.

    11.

    Бесіда : «Кримінальне право. Діти: злочин і покарання ».

    Щорічно

    Класний керівник 9-кл.

    12.

    Бесіда : « Право і мораль ».

    Щорічно

    Педагог -організатор.

    13.

    Бесіда : «Система захисту прав людини на Україні : минуле й сьогодення ».

    Щорічно

    Класні керівники .

     

    14.

    Організувати походи по території рідного краю з метою збору матеріалів на маршрутах

    туристського – краєзнавчих експедицій "Краса і біль України", "Любіть Україну вишневу свою", "Сто чудес України".

    Щорічно

    ЗДНВР

    Класні керівники

     

    15.

    Знайомити учнів з історією народних свят і обрядів.

    Провести:

    • Фестиваль "Золота осінь"
    • Андріївські вечорниці
    • Новорічний бал
    • Вертепне дійство

          Щорічно

    Жовтень

    13 грудня

    Грудень

    Січень

     

    ЗДНВР

    Класні керівники

     

    16.

    Провести Шевченківські дні  (згідно окремого плану )

    Щорічно  Березень

    Пед-організ. Каф. укр. мови і літ.

     

    17.

    Відзначити національні дати:

    - День Злуки

    - День Перемоги

    - Свято українського козацтва.

     

    Щорічно

    29 січня

    9 травня

    14 жовтня

    Вчитель історії

     

    18.

    Організувати і провести:

    - Операцію "Забуті могили"

    Щорічно

    Листопад , травень

    Кл. кер.

    Вчит.труд.навч.

     

    19.

    З метою виховання в учнів патріотичних почуттів, усвідомлення своєї етнічної спільності, утвердження національної гідності провести виховні години:"Символи моєї держави", "Конституція України - основний закон нашої держави"

    Бесіди:

    «Наша Вітчизна –Україна»,

    «Ми - українці»,

     «Мій рідний край»,

     «Державна символіка»,

    «Мої права та обов’язки»,

    «Традиції мого народу»,

     «Моя Україна вільна і демократична і з нею я пов’язую свою долю»,

    «Видатні особистості рідного краю»,

    «Видатні постаті України»,

    «Торгівля людьми – грубе порушення прав людини».

    Щорічно

     

     

     

     

     

    Лютий

    Листопад

    Кл. керівники

     

    20.

    Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки (Цикли бесід, конкурсів.)

    Щорічно

    Кл. керівники

     

     

     

                                                              

    21.

    Провести:

    • конкурс малюнка "Світ очима дітей"
    • гру-екскурсію "Українська минувшина"
    • годину спілкування "Який ідеал сучасної молодої людини громадянина України"

    Щорічно

    Грудень

    Січень

    Вч. обр. мист. Вчитель історії

    Кл. керівники

     

    22.

    З метою дослідження та вивчення рідного краю, його історії, природи та мистецтва провести:

    • Екскурсії та подорожі по рідному краю, його визначних місцях.
    • Екскурсії в районний та обласний
      краєзнавчі музеї
    • Екскурсії в природу "Барви рідного краю"
    • Трудові акції школярів з догляду за парком, виготовлення шпаківень,
      розміщення їх на деревах.

    Щорічно

    Жовтень

    Січень

     

    Травень

     

     

    Квітень

     

    ЗДНВР

    Кл. керівники

    Кл. керівники

    Кл. керівники

    Кл. керівники

     Вч. трудового навчання

    23.

    Проводити інформаційні хвилинки, огляди преси "Цікаве у світі"

    Провести анкетування:

    "Як ти ставишся до громадянських

    цінностей?"

    Щорічно

    Березень

     Квітень

     Лютий

     

    Кл. керівники .

    Кл. керівники

    24.

    Впроваджувати в учнівських колективах демократичні принципи, широко використовувати їх у роботі органів учнівського самоврядування

     

    Щорічно

    Кл. керівники

     

     

    25.

    Всю роботу педагогічного колективу

    спрямовувати на роз'яснення серед учнів Конституції України, інших законів України.

    Постійно

    Вчителі,

    класні

    керівники

    26.

    Прагнути максимально залучити учнів школи в гуртки і секції, які працюють в школі та позашкільних закладах. Особливу увагу звернути на "важких дітей".

    Постійно

    Класні

    керівники

    27.

    Затвердити на новий навчальний рік раду профілактики. Скласти план роботи.

    Щорічно

    Вересень

    Голова ради профілактики

    28.

    Переглянути списки учнів, схильних до правопорушень

    Щорічно

    До 15.10

    ЗДНВР, педагог-орг.

    29

    Періодично заслуховувати на раді при

    директорі, педраді звіти класних керівників про правову освіту учнів.

    Щорічно

    Адміністрація

    30.

    Проводити дні профілактики (індивідуальна робота з учнями, що важко виховуються, відвідування школи представниками кримінальної міліції у справах неповнолітніх.)

    Консультативна робота з батьками важковиховуваних учнів

    Щорічно

    Протягом

    року (один

    раз в два місяці)

    ЗДНВР

     

     

     

     

    психолог

    31.

    Для правової освіти використовувати різні форми і методи: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів тощо. 3 цією метою

    провести в класах:

    Бесіди:

    "Права, свободи, обов'язки громадян України"

    "Захист прав дітей в нашій державі"

    "Закон обов'язковий для всіх"

    Конкурс "Кращий правознавець".

    Проводити обговорення телепередач, статей на правову тематику.

    Щорічно

     

     

     

    Протягом року

    Листопад

     

     

    Постійно

    Кл. керівники

    ЗДНВР педагог-

    організатор

     

     

     

    Кл. керівники

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Категорія: план роботи школи | Переглядів: 1035 | Додав: Dorian | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024