Календар |
« Листопад 2015 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Лавківська школа І-ІІ ступенів |
|
Головна » 2015 » Листопад » 4 » Перспективний план 3
4:58 PM Перспективний план 3 |
3.1.Програма заходів поетапного входження в єдину виховну систему школи.
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Усвідомлення школярем себе , як частини шкільної родини:
- Подолати пасивність учнів.
- Виховувати активну життєву позицію, бережливе ставлення до школи, повагу до « шкільної родини».
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
2.
|
Організувати структуру самоврядування школярів : 5-9 ті класи, « шкільний парламент ».
|
Щорічно,
квітень - травень
|
ЗДНВР,
педагог - організатор
|
3.
|
Розроблення програми:
- Трудових акцій спрямованих на благоустрій;
- Створення затишку в школі й на пришкільній території.
- Розробити цикл бесід для годин спілкування « Це – моя школа ».
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
4.
|
Включення батьків у виховну систему школи:
- Зробити батьків активними учасниками шкільного життя дітей.
- Сформувати в них потребу в самовдосконаленні, прагнення до співтворчості з дітьми й педагогічним колективом.
|
2015/2016
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
5.
|
Розробити програму батьківських лекторіїв.
|
2015/2016
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
6.
|
Створити батьківський клуб.
|
2015/2016
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
7.
|
Оптимізувати структуру батьківських ( класних) комітетів та ради школи.
|
2015/2016
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
8.
|
Відновити програму факультативного курсу «Психологія сімейного життя ».
|
2016/2017
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
9.
|
Створити програму й налагодити роботу батьківського оргкомітету « Цікаве поруч » ( профорієнтаційний напрям).
|
2015/2016
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
10.
|
Виховувати в учнів потребу в самовдосконаленні « Я – особистість ».
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
11.
|
Сприяти удосконаленню учнями себе суб’єктами власної життєдіяльності, стратегами власної долі.
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
12.
|
Розробити діагностичну програму « Пізнай себе », що ґрунтується на поетапному формуванні особистості.
|
2016/2017
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
13.
|
Опанувати методику проведення тренінгових занять, рольових і ділових ігор.
|
2016/2017
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
3.2.Національно – громадянське виховання.
№
п/ п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Формування громадянської свідомості, патріотизму, поваги до національних надбань: мови, культури, традицій.
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
2.
|
Бесіда : «Чому слово « Батьківщина » пишеться з великої букви?»
|
Щорічно
|
Класоводи 1-2- класів
|
3.
|
Бесіда : «Державна мова України – українська ».
|
Щорічно
|
Класовод 3-го-класу
|
4.
|
Бесіда : « Мої права ( концепція про права дитини)».
|
Щорічно
|
Класовод 4-го-класу
|
5.
|
Бесіда : « З чого починається Батьківщина ».
|
Щорічно
|
Класний керівник 5- кл.
|
6.
|
Бесіда : « Мій край - моя історія жива ( розмаїття й колорит української культури )».
|
Щорічно
|
Класний керівник 6- кл.
|
7.
|
Бесіда : « « Сонцестояння »- річне коло українських обрядів ».
|
Щорічно
|
Класний керівник 7- кл.
|
8.
|
Бесіда : « Думи мої, думи мої …( життя і творчість кобзарів)».
|
Щорічно
|
Класний керівник 8- кл.
|
9.
|
Бесіда : « Син батьківщини й громадянин - це одне поняття?».
|
Щорічно
|
Класний керівник 9- кл.
|
10.
|
Бесіда : «Майбутнє народжується сьогодні ».
|
Щорічно
|
Педагог-організатор
|
11.
|
Бесіда : «Громадянин починається в родині ».
|
Щорічно
|
Педагог-організатор.
|
3.3. Ціннісне ставлення до особистості та суспільства і держави (патріотичне, громадянське , правове виховання).
№
п/ п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Виховання свідомої дисципліни.
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
2.
|
Виховання почуття відповідальності за свої вчинки.
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
3.
|
Оволодіння базовими знаннями правової культури.
|
Постійно
|
Директор, ЗДНВР,
класні керівники
|
4.
|
Бесіда : « Ми тепер учні ( правила для учнів)».
|
Щорічно
|
Класоводи 1-2- класів
|
5.
|
Бесіда : « Що таке обов’язки і права? ».
|
Щорічно
|
Класовод 3-класу
|
6.
|
Бесіда : « Яку людину можна вважати вихованою?».
|
Щорічно
|
Класовод 4-класу
|
7.
|
Бесіда : «Чи можуть бути права без обов’язків ?».
|
Щорічно
|
Класний керівник 5- кл.
|
8.
|
Бесіда : « Совість – ворог свободи моєї особистості ?».
|
Щорічно
|
Класний керівник 6- кл.
|
9.
|
Бесіда : « Що таке правопорушення та їх види ».
|
Щорічно
|
Класний керівник 7- кл.
|
10.
|
Бесіда : « Енциклопедія правознавця : поняття «моральність», «аморальний вчинок»».
|
Щорічно
|
Класний керівник 8- кл.
|
11.
|
Бесіда : «Кримінальне право. Діти: злочин і покарання ».
|
Щорічно
|
Класний керівник 9-кл.
|
12.
|
Бесіда : « Право і мораль ».
|
Щорічно
|
Педагог -організатор.
|
13.
|
Бесіда : «Система захисту прав людини на Україні : минуле й сьогодення ».
|
Щорічно
|
Класні керівники .
|
14.
|
Організувати походи по території рідного краю з метою збору матеріалів на маршрутах
туристського – краєзнавчих експедицій "Краса і біль України", "Любіть Україну вишневу свою", "Сто чудес України".
|
Щорічно
|
ЗДНВР
Класні керівники
|
|
15.
|
Знайомити учнів з історією народних свят і обрядів.
Провести:
- Фестиваль "Золота осінь"
- Андріївські вечорниці
- Новорічний бал
- Вертепне дійство
|
Щорічно
Жовтень
13 грудня
Грудень
Січень
|
ЗДНВР
Класні керівники
|
|
16.
|
Провести Шевченківські дні (згідно окремого плану )
|
Щорічно Березень
|
Пед-організ. Каф. укр. мови і літ.
|
|
17.
|
Відзначити національні дати:
- День Злуки
- День Перемоги
- Свято українського козацтва.
|
Щорічно
29 січня
9 травня
14 жовтня
|
Вчитель історії
|
|
18.
|
Організувати і провести:
- Операцію "Забуті могили"
|
Щорічно
Листопад , травень
|
Кл. кер.
Вчит.труд.навч.
|
|
19.
|
З метою виховання в учнів патріотичних почуттів, усвідомлення своєї етнічної спільності, утвердження національної гідності провести виховні години:"Символи моєї держави", "Конституція України - основний закон нашої держави"
Бесіди:
«Наша Вітчизна –Україна»,
«Ми - українці»,
«Мій рідний край»,
«Державна символіка»,
«Мої права та обов’язки»,
«Традиції мого народу»,
«Моя Україна вільна і демократична і з нею я пов’язую свою долю»,
«Видатні особистості рідного краю»,
«Видатні постаті України»,
«Торгівля людьми – грубе порушення прав людини».
|
Щорічно
Лютий
Листопад
|
Кл. керівники
|
|
20.
|
Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки (Цикли бесід, конкурсів.)
|
Щорічно
|
Кл. керівники
|
|
21.
|
Провести:
- конкурс малюнка "Світ очима дітей"
- гру-екскурсію "Українська минувшина"
- годину спілкування "Який ідеал сучасної молодої людини громадянина України"
|
Щорічно
Грудень
Січень
|
Вч. обр. мист. Вчитель історії
Кл. керівники
|
22.
|
З метою дослідження та вивчення рідного краю, його історії, природи та мистецтва провести:
- Екскурсії та подорожі по рідному краю, його визначних місцях.
- Екскурсії в районний та обласний
краєзнавчі музеї
- Екскурсії в природу "Барви рідного краю"
- Трудові акції школярів з догляду за парком, виготовлення шпаківень,
розміщення їх на деревах.
|
Щорічно
Жовтень
Січень
Травень
Квітень
|
ЗДНВР
Кл. керівники
Кл. керівники
Кл. керівники
Кл. керівники
Вч. трудового навчання
|
23.
|
Проводити інформаційні хвилинки, огляди преси "Цікаве у світі"
Провести анкетування:
"Як ти ставишся до громадянських
цінностей?"
|
Щорічно
Березень
Квітень
Лютий
|
Кл. керівники .
Кл. керівники
|
24.
|
Впроваджувати в учнівських колективах демократичні принципи, широко використовувати їх у роботі органів учнівського самоврядування
|
Щорічно
|
Кл. керівники
|
25.
|
Всю роботу педагогічного колективу
спрямовувати на роз'яснення серед учнів Конституції України, інших законів України.
|
Постійно
|
Вчителі,
класні
керівники
|
26.
|
Прагнути максимально залучити учнів школи в гуртки і секції, які працюють в школі та позашкільних закладах. Особливу увагу звернути на "важких дітей".
|
Постійно
|
Класні
керівники
|
27.
|
Затвердити на новий навчальний рік раду профілактики. Скласти план роботи.
|
Щорічно
Вересень
|
Голова ради профілактики
|
28.
|
Переглянути списки учнів, схильних до правопорушень
|
Щорічно
До 15.10
|
ЗДНВР, педагог-орг.
|
29
|
Періодично заслуховувати на раді при
директорі, педраді звіти класних керівників про правову освіту учнів.
|
Щорічно
|
Адміністрація
|
30.
|
Проводити дні профілактики (індивідуальна робота з учнями, що важко виховуються, відвідування школи представниками кримінальної міліції у справах неповнолітніх.)
Консультативна робота з батьками важковиховуваних учнів
|
Щорічно
Протягом
року (один
раз в два місяці)
|
ЗДНВР
психолог
|
31.
|
Для правової освіти використовувати різні форми і методи: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів тощо. 3 цією метою
провести в класах:
Бесіди:
"Права, свободи, обов'язки громадян України"
"Захист прав дітей в нашій державі"
"Закон обов'язковий для всіх"
Конкурс "Кращий правознавець".
Проводити обговорення телепередач, статей на правову тематику.
|
Щорічно
Протягом року
Листопад
Постійно
|
Кл. керівники
ЗДНВР педагог-
організатор
Кл. керівники
|
|
Категорія: план роботи школи |
Переглядів: 1035 |
Додав: Dorian
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|