Календар |
« Листопад 2015 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Лавківська школа І-ІІ ступенів |
|
Головна » 2015 » Листопад » 4 » Перспективний план 2
4:55 PM Перспективний план 2 |
2.Фахове викладання
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Застосування різних форм контролю навчальних досягнень учнів з дисциплін, що викладаються
|
Постійно
|
Дирекція
|
2.
|
Використання комп’ютерних засобів навчання для поставлених завдань якісного навчання учнів.
|
Постійно
|
Дирекція
|
3.
|
Застосувати результати нових досліджень і досягнень науки
|
Постійно
|
Дирекція
|
4.
|
Організація передачі педагогічного досвіду іншим вчителям
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР
|
5.
|
Створення індивідуальних програм навчання і освітніх маршрутів для учнів з дисциплін що вивчаються.
|
Постійно
|
Педагоги
|
6.
|
Організація навчального процесу за найновішими психолого-педагогічними вимогами
|
Постійно
|
Педагоги, психолог
|
7.
|
Організація позакласної роботи для підвищення інтересу до даного предмета і розвитку їх світогляду, нахилів і талантів
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР, педагоги
|
8.
|
Застосування найновіших технологій навчання.
|
Постійно
|
Педагоги
|
IV. Педагогічне керівництво процесом виховання учнів.
Загально шкільні виховні заходи
1.Організаційна робота.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1
|
Провести вибори членів учкому.
|
Щорічно
до 20.09.
|
Педагог-організатор
|
2
|
Розподіл доручень.
|
Щорічно
до 20.09.
|
Кл. керівники
|
3
|
Обрати органи учнівського самоврядування в класах
|
Щорічно
до 20.09.
|
Кл. керівники
|
4
|
Пропонувати склад ШРП
|
Щорічно
до 25.09.
|
ЗДНВР
|
5
|
Організувати чергування по школі
|
Постійно
|
ЗДНВР
|
6
|
Організувати роботу гуртків, узгодити план їх роботи
|
Щорічно до
1.10.
|
ЗДНВР
|
7
|
Сформувати загін ЮІР, сан пости, загін ЮП
|
Щорічно
До 1.10.
|
Кл. керівники
|
8
|
Зібрати інформацію про зайнятість учнів у позаурочний час
|
Щорічно До 1.11.
|
Кл. керівники
|
9
|
Виявити умови проживання важковиховуваних, дітей пільгових категорій
|
Щорічно
Протягом року
|
ЗДНВР
Психолог
|
10
|
Оформити в методкабінеті стенд «На допомогу класному керівнику»
|
Щорічно
Вересень-жовтень
|
Педагог-організатор
|
11
|
Здійснити психолого-педагогічний аналіз контингенту учнів з метою виявлення учнів, схильних до правопорушень, до вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин.
|
Щорічно
Вересень-жовтень
|
Педагог-організатор
Психолог
|
2. Пізнавальна робота
№
п/п
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
-
|
З метою розвитку в учнів інтересу до знань провести:
- День знань
- предметні олімпіади
|
Щорічно
1.09.
Жовтень
|
Пед-організ.
ЗДНВР
МО вчителів
|
-
|
Предметні тижні з навчальних предметів:
1) фізкультури;
2) ОБЖ ;
3) трудового навчання;
4) початкових класів ;
5) історії та народознавства ;
6) хімії, біології, географії ;
7) математики, фізики ;
8) української мови та літератури ;
9) зарубіжної літератури ;
10) іноземної мови .
|
Щорічно
Протягом року
|
МО вчителів
|
-
|
Організувати вечори, конкурси, ігри інтелектуального характеру з навчальних предметів, брейн-ринги, «Що? Де? Коли?», тощо.
|
Щорічно
Протягом року
|
Вчителі-предметники Пед-організ.
ЗДНВР
|
-
|
Організувати відзначення ювілейних та визначних і пам’ятних дат України та світу.
Проводити бесіди
Випускати стіннівки.
|
Щорічно
Протягом року
|
Пед-організ.
ЗДНВР Кл.керівники
Юнпрес
|
3.Педагогічне управління суспільним вихованням учнів
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
-
|
Вивчати рівень загальної вихованості учнів і їх окремих якостей.
|
Постійно
|
Кл. керівники, психолог
|
-
|
Аналізувати інформацію про результати НВП щодо громадського виховання учнів
|
Постійно
|
Адміністрація школи
|
-
|
Визначити місце кожного вчителя у виховній роботі на основі урахування його можливостей і здібностей.
|
Постійно
|
Адміністрація школи
|
-
|
Здійснювати поточний, періодичний і підсумковий аналізи основних тенденцій в організації виховної роботи і вносити необхідні корективи.
|
Постійно
|
Заступник директора
з НВР
|
-
|
Вести соціально-педагогічні дослідження з проблем виховання
|
Постійно
|
Адміністрація,
психолог
|
-
|
Аналізувати виховні заходи виділяючи нерозв’язані проблеми виховної роботи
|
Постійно
|
Заступник директора
з НВР
|
-
|
Аналізувати уроки з точки зору реалізації принципів навчання і виховання
|
Постійно
|
Адміністрація школи
|
-
|
Визначати проблеми виховання учнівського колективу і окремих учнів
|
Постійно
|
Психолог, класні керівники
|
-
|
Аналізувати уроки з погляду реалізації принципу єдності навчання і виховання
|
Постійно
|
Директор, завуч з НВР
|
-
|
Визначати програму, напрямки і шляхи реалізації виховних завдань школи
|
Постійно
|
Адміністрація
|
-
|
Прогнозувати можливі тенденції і напрямки розвитку учнівського і педагогічного колективів
|
Постійно
|
Адміністрація, психолог
|
-
|
Здійснювати аналіз нормативних документів і педагогічної літератури з питань виховання
|
Постійно
|
Директор, заступник директора з НВР
|
-
|
Вивчати і узагальнювати передовий досвід з питань виховної роботи і організувати впровадження його в практику роботи педагогічного колективу
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР та педагог-організатор
|
-
|
Застосовувати різні діагностичні методики щодо визначення рівня громадської самосвідомості учнів
|
Постійно
|
Адміністрація, психолог
|
|
Категорія: план роботи школи |
Переглядів: 330 |
Додав: Dorian
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|