Календар |
« Жовтень 2015 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Лавківська школа І-ІІ ступенів |
|
Головна » 2015 » Жовтень » 26 » перспективний план 1
10:33 AM перспективний план 1 |
Розділ І. Заходи з виконання законів України « Про освіту » ,
« Про загальну середню освіту », « Про мови ».
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
|
1.
|
Своєчасно ознайомлювати педколектив з нормативними документами МОН України, що стосуються законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови ».
|
Постійно
|
Директор
|
|
2.
|
Узяти під постійний контроль хід виконання законів « Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про мови ».
|
Постійно
|
Дирекція школи
Вчителі української мови
|
|
Відповідальні
|
3.
|
Провести традиційний конкурс читців « Мово моя українська! »
|
Постійно Листопад
|
Дирекція школи
Вчителі української мови
|
|
4.
|
Сприяти вивченню державної мови всіма працівниками школи. Створити творчу групу на допомогу тим, хто вивчає українську мову.
|
Постійно
|
Дирекція школи
Вчителі української мови
|
|
5.
|
Замовити необхідну кількість підручників, посібників, дидактичного матеріалу, виданих державною мовою.
|
До 05.09.
|
Дирекція школи
Бібліотекар
|
|
6.
|
Усю шкільну документацію вести тільки державною мовою.
|
Постійно
|
Дирекція школи
Педагог організатор
|
|
7.
|
Продовжити роботу з оформлення наочності навчальних кабінетів, стендів, куточків і т.д. державною мовою.
|
До 05.09.
|
Дирекція школи
|
|
8.
|
Передбачити в позакласній роботі заходи з відродження національних свят, обрядів, звичаїв.
|
Щорічно
|
Дирекція школи
Класні керівники,
|
|
9.
|
Провести в школі « Свято Букваря».
|
Щорічно
|
Вчителі початкових класів
|
|
1. Підвищення якості навчально-виховного процесу
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Застосування різних форм контролю навчальних досягнень учнів з дисциплін, що викладаються
|
Постійно
|
Дирекція
|
2.
|
Здійснювати диференційований підхід до оцінювання роботи кадрів у процесі контролю за результатами їх діяльності.
|
Постійно
|
Адміністрація школи
|
3.
|
Формування наукового світогляду та активної життєвої позиції, розвиток індивідуальних здібностей, посилення творчого потенціалу особистості школяра.
|
Постійно
|
педколектив
|
4.
|
Посилення виховної спрямованості уроків, забезпечення морального, трудового, естетичного та фізичного виховання учнів.
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР
|
5.
|
Запровадження нетрадиційних форм роботи: уроків-лекцій, семінарів, консультацій, диспутів, уроків-змагань, уроків-свят, конкурсів.
|
Постійно
|
Педколектив, заступник з НВР
|
6.
|
Здійснювати аналіз уроків з базових дисциплін і варіативної складової навчального закладу
|
Постійно
|
Дирекція школи
|
7.
|
Вивчення навчальних можливостей учнів з метою виявлення домінуючих причин відставання у навчання за допомогою педагогічних консиліумів.
|
Постійно
|
Дирекція школи, психолог
|
8.
|
Формування в учнів умінь планувати свою роботу, здійснювати самоконтроль, працювати з книгою, чітко й виразно висловлювати думки, самостійно набувати знання
|
Постійно
|
Педагоги
|
9.
|
Вивчати і узагальнювати передовий досвід з питань управління і організовувати впровадження його в практику.
|
Постійно
|
Адміністратори
|
10.
|
Застосовувати різні діагностичні методи щодо визначення рівня знань учнів.
|
Постійно
|
Дирекція
|
11.
|
Аналізувати ефективність різних форм навчання з позиції вимог педагогічної науки і передового досвіду.
|
Постійно
|
Дирекція
|
12.
|
Організувати роботу щодо контролю упровадження в педагогічну практику дидактики і психології навчання
|
Постійно
|
Адміністрація школи
|
13.
|
|
|
|
|
Планування роботи з наставництва молодих вчителів:
- визначення наставників молодих вчителів;
- проведення семінару молодих вчителів, ознайомлення їх з сучасними методами планування уроку та вимогами до нього;
- проведення ділових ігор типу « Організація диференційованої праці на уроці »;
- проведення «Круглих столів », « Молоді та досвідчені вчителі школи ».
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР
|
15.
|
Проведення огляду роботи вчителів щодо створення навчально-методичних комплексів у кабінетах школи
|
Постійно
|
Адміністрація
|
16.
|
Створення творчої групи вчителів з розробки та вибору проблеми, над якою працюватиме школа протягом наступних п’яти років.
|
2015 /2016 н. р.
2019 / 2020
|
Дирекція
|
2.Фахове викладання
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Застосування різних форм контролю навчальних досягнень учнів з дисциплін, що викладаються
|
Постійно
|
Дирекція
|
2.
|
Використання комп’ютерних засобів навчання для поставлених завдань якісного навчання учнів.
|
Постійно
|
Дирекція
|
3.
|
Застосувати результати нових досліджень і досягнень науки
|
Постійно
|
Дирекція
|
4.
|
Організація передачі педагогічного досвіду іншим вчителям
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР
|
5.
|
Створення індивідуальних програм навчання і освітніх маршрутів для учнів з дисциплін що вивчаються.
|
Постійно
|
Педагоги
|
6.
|
Організація навчального процесу за найновішими психолого-педагогічними вимогами
|
Постійно
|
Педагоги, психолог
|
7.
|
Організація позакласної роботи для підвищення інтересу до даного предмета і розвитку їх світогляду, нахилів і талантів
|
Постійно
|
Заступник директора з НВР, педагоги
|
8.
|
Застосування найновіших технологій навчання.
|
Постійно
|
Педагоги
|
|
Категорія: план роботи школи |
Переглядів: 394 |
Додав: Dorian
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|