Неділя, 2024-05-12, 6:57 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Наша школа | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Методична рада школи [1]
Наш колектив [0]
Візитна інформація про керівництво, педагогів та фахівців
Сторінки історії [0]
Із історії школи, про педагогів в минулому, випускників - все, що розкриває життя закладу в історичному аспекті
план роботи школи [9]
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0
    Лавківська школа І-ІІ ступенів
    Головна » 2015 » Жовтень » 26 » Перспективний план
    10:23 AM
    Перспективний план

     

     

     

     

                                                                                                  Затверджую:

                                                                                                  Директор школи

                                                                                                 Л.П.Васьо _______

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Перспективний план роботи

    Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів

    на 2015-2020 навчальні роки

          

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Гуманізація освіти, її орієнтація на розвиток особистісного потенціалу учня, необхідність запобігання негативним тенденціям змушують школу перейти на новий технологічний етап розвитку. Школі сьогодні необхідні не просто хороші вчителі, а вчителі – технологи, учителі – майстри , учителі – новатори. Колектив школи усвідомлює , що вибір освітньої технології – це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактики навчання й стилю роботи вчителя з учнем.

    Освітню стратегію школи на 2015/2020 навчальні роки можна визначити так : від інноваційної особистості – інноваційного стилю діяльності.

    Відповідно до цього будуть реалізуватися концептуальні напрямки роботи:

    • Зміцнення фізичного, психічного здоров’я молоді, запровадження здоров’я зберігаючих технологій.
    • Індивідуалізація навчання та робота з обдарованими дітьми.
    • Формування інноваційної особистості.
    • Забезпечення якісного профільного навчання.
    • Втілення сучасних інноваційних технологій у НВП.

    Пріоритетність якісної освіти проголошена, на національному рівні, передбачає активну трансформацію в цьому напрямку всіх складових освітньої системи. Ефективна робота школи є одним з основних інструментів забезпечення якісної освіти.

                В організації навчального процесу в школі буде звернута особлива увага на можливі основні шляхи поліпшення якості змісту освіти, а саме:

    • особистісну орієнтацію змісту освіти, яка передбачає розвиток творчих здібностей учнів, індивідуалізацію їх навчання за урахуванням інтересів і нахилів;
    • гуманізацію та гуманітаризацію;
    • фундаментальність освіти, що передбачає забезпечення універсальності отриманих знань;
    •  пріоритет збереження здоров’я учнів, приведення змісту освіти та форм навчання у відповідність до вікових особливостей школярів;
    • профілізацію та диференціацію змісту освіти як умову вибору учнями рівня та спрямованості навчальних програм;
    • забезпечення практичної спрямованості освіти;
    • забезпечення цілісності уяви школярів про світ шляхом інтеграції змісту освіти.

    Педагогічним колективом визначено основні перспективні напрямки розвитку особистості дитини :

    • Інтелектуальна;
    • Художньо – естетична;
    • Спортивно – оздоровча;
    • Комунікативна діяльність.

    На сьогоднішній день одним з пріоритетів модернізації освіти є профілізація старшої школи. Саме профільне навчання створює реальні умови побудови учнем власної освітньої траєкторії.  Підготовка особистостей, які здатні до самовизначення, людей високоосвічених та культурних, кваліфікованих фахівців можлива лише завдяки переходу до профільного навчання.  Концепція профільного навчання спрямована на реальне життєве і професійне самовизначення випускників школи; диференційоване за змістом навчання, у якому насамперед враховуються основні запити і професійні плани учнів. Принципово важливо, щоб при цьому формувалися потрібні особистісні характеристики, бо за знаннями має стояти характер людини, її цілеспрямованість воля, індивідуальна активність.

    Стратегічною метою управлінської діяльності  адміністративної ланки НВП визначено створення найсприятливіших умов для самореалізації особистості вчителя і учня, реалізація інноваційної діяльності.

    Враховуючи це, школа визначила загальну мету, яка окреслює головні напрямки діяльності школи :

    • Створити умови для гармонійного розвитку кожної дитини;
    • Її самореалізації.
    • Здійснювати ефективну підготовку випускників школи до свідомого вибору професії, засвоєння програм вищої професійної освіти. Для реалізації необхідне інформативне забезпечення, вчительський потенціал, підтриманий відповідно матеріально – технічною базою.

    Педагогічний колектив школи обрав найоптимальніший  спосіб свого розвитку й реалізації розробив свою програму розвитку.

    Учитель школи нового типу повинен бути не просто спеціалістом високого рівня, але й забезпечувати варіативність, особистісну і практичну орієнтацію освітнього процесу із ведення інтерактивних , діяльнісних компонентів, необхідні для продовження навчання у відповідній сфері професійної освіти.

    Педагогічний колектив реалізує ідею профілізації старшої школи. Почали дослідження стану готовності вчителів до профільного навчання старшокласників шляхом анкетування.

    Нові вимоги до вчителя в умовах переходу до профільного навчання диктують необхідність модернізації науково – методичної роботи з педагогічними кадрами, яка повинна забезпечити відповідний рівень професійної підготовки вчителя. Крім традиційних форм організаційно – методичної роботи, усталених та перевірених часом і практикою, використовуватимуться форми, які активізують творчу ініціативу вчителів, забезпечують високий рівень засвоєння ними сучасних технологій і педагогічної практики.

    Враховуючи нормативні документи про освіту, особливості мікрорайону школи, матеріально-технічну базу, педагогічний колектив школи ставить перед собою завдання :

    • Спрямовувати зусилля педагогічного колективу на пошук нових форм і методів організації навчально-виховної роботи, громадянського виховання особистості та формування громадянської активності.
    • Основним завданням школи вважати підвищення якості навчально-виховного процесу, удосконалення національного виховання учнів, цілеспрямоване формування громадянської свідомості школярів, гуманізацію і гуманітаризацію навчання, відновлення історичної пам’яті, утвердженням культу сім’ї, рідного дому, становленням духовної сутності людини, утвердження людинознавства як на уроках, так і в позакласній роботі.
    • Забезпечити матеріально-технічну базу та створити належні санітарно-гігієнічні умови для організації навчально-виховного процесу.
    • Виховання морально і фізично здорових школярів.
    • Створення умов для здобуття загальної освіти на рівні держстандартів.
    • Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і творчого мислення дитини, потреби і вміння самовдосконалюватися.
    • Формування громадської позиції власної гідності, відповідальності за свої дії.
    • Сформувати особу, готову до самовизначення свого місця в творчому перетворенні оточуючого світу, до саморозвитку.
    • Підвищити  якість навчання школярів за нок освоєння технологій, які забезпечують успішність самостійної роботи кожного учня.
    • Не допускати погіршення стану здоров’я учнів під час перебування в школі.
    • Сформувати умови для формування здорового способу життя.
    • Підвищення мотивацій педагогів на основі інноваційних педагогічних технологій навчання та виховання.
    • Створити систему управління досягненням оптимальних кінцевих результатів.
    • Залучити інтелектуально-культурний потенціал соціуму та фінансово-матеріальні засоби юридичних та фізичних осіб для розвитку школи.

     

     

     

    Категорія: план роботи школи | Переглядів: 2070 | Додав: Dorian | Рейтинг: 1.7/3
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024